Program » YOUNG CREATIVES EUROBEST

YOUNG CREATIVES EUROBESTYoung Creatives Integrated Competition jest dla młodych kreatywnych szansą na zaprezentowanie swoich umiejętności przed przedstawicielami branży reklamowej z całej Europy.

Drużyny pracują nad stworzeniem oryginalnej, przykuwającej uwagę kampanii zintegrowanej w 48 godzin! Konkurs jest świetną możliwością sprawdzenia determinacji i kreatywności uczestników, a poza tym daje im szansę bycia zauważonym przez całą branżę.

Konkurs ten daje młodym kreatywnym szansę uczyć się od najbardziej uznanych specjalistów w Europie oraz pozwala wymieniać doświadczenia z innymi młodymi i zdolnymi pracownikami agencji reklamowych. Opuszczając Hamburg uczestnicy mają głowy pełne nowych pomysłów i inspiracji.

Zeszłorocznymi zwycięzcami byli Eugeniy Danilov, Creative Director agencji Kraker oraz Pavel Ganin, Art Director w BBDO Moskwa (Rosja).

“Niesamowite przeżycie. To moje pierwsze zwycięstwo na festiwalu reklamowym, dzięki niemu zyskałem pewność siebie i dotarło do mnie, że moja kariera zmierza w dobrym kierunku. Główna nagroda w Young Creatives 2009 zmieniła moje życie - nowe miasto, nowa praca, wszystko jest nowe. (…) To jeden z najbardziej interesujących konkursów dla młodych kreatywnych, ponieważ obecnie kampania zintegrowana stanowi kluczowe narzędzie pracy agencji reklamowych. Polecam udział w tym konkursie, gdyż jest to świetny sposób na udowodnienie, że naprawdę jesteś najlepszy w Europie!” - Eugeniy Danilov, członek zwycięskiego teamu Eurobest Young Creatives 2009.

Co roku brief kreatywny przedstawiany zespołom dotyczy problemów społecznych, powstaje we współpracy z instytutem użyteczności publicznej i jest nieznany do ostatniej chwili. Dany kraj może być reprezentowany przez jeden dwuosobowy zespół. Uczestnicy muszą znać biegle angielski, ponieważ reklamę przygotowuje się w tym właśnie języku.

Cel konkursu:

Celem konkursu jest wyłonienie najzdolniejszych młodych zespołów, pracujących w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej; propagowanie standardów, jakie powinni spełniać młodzi ludzie pracujące w tej branży.  Zwycięscy polskich eliminacji uzyskują możliwość sprawdzenia się w Young Creatives Integrated Competition w Hamburgu.

Organizatorzy:

Organizatorem konkursu jest Klub Twórców Reklamy oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - oficjalny przedstawiciel Eurobest w Polsce.

Zapoznapraszamy do zapoznania się z regulaminem konkursu.

Koordynator konkursy Young Creatives Eurobest:

Daniel Kuber

tel. + 48 22 898 84 25
fax + 48 22 898 26 23