Program » PLAN GODZINOWY

24.11.2010 ŚRODA

09:00 - 18:00

Galeria Marketingu Miejsc (szczegółowy program) 

  • wykład Wally Olinsa - Idea przewodnia promocji kraju
  • debata nt budowania wizerunku Polski z udziałem Wally Olinsa i przedstawicieli najważniejszych organizacji odpowiedzialnych za promocję kraju - KIG, POT, PAIiIZ, Instytut Adama Mickiewicza oraz przedstawicieli kluczowych polskich marek
  • przegląd profesjonalnych usługodawców marketingowych w galeriach tematycznych
12:00 start konkursu Young Creatives Eurobest
20:00 Gala Galerii Marketingu Miejsc

25.11.2010 CZWARTEK

10:00 - 17:30

Galeria Marketingu Miejsc (szczegółowy program)

  • prezentacja wyników badania przeprowadzonego przez TNS OBOP nt. aktywności marketingowej samorządów
  • debata nt korzyści ze współpracy administracji publicznej z dostawcami usług marketingowych
  • debata nt promocji gospodarczej i turystycznej Polski Wschodniej
  • przegląd profesjonalnych usługodawców marketingowych w galeriach tematycznych
18:00 oficjalne otwarcie Festiwalu Reklamy AD DAYS 2010
19:00 - 21:00

Igraszki z diabłem, czyli jak nie dać się uwieść pokusie kontrowersji w reklamie - Media Szum

  • Efekt iWow! - niestandardowe formy promocji w nowych mediach - Grzegorz Millsky Młynarski - CEO ViViral
  • Najbardziej kontrowersyjne reklamy w polskich mediach - Olgierd Cygan, CEO Digital One, członek Rady Etyki Reklamy
  • moderacja: Rafał Oracz

26.11.2010 PIĄTEK

Wystawy
10:00 - 20:00
XX-lecie polskiej reklamy
Reklama rosyjska
Place Shockvertising (na terenie ŁSSE)
Casy, dyskusje
10:00 - 11:00 AIDS, Hitler, Stalin and Saddam, czyli jak złamać tabu - Dirk Silz, Hans Weishäupl, Das Comitee
11:00 - 11:30 „Zaczaruj mnie!” - kampania Harry'ego Potter'a - Jakub Bakuła, Group Account Manager, Biuro Reklamy GG Network S.A.
11:30 - 12:00 Przerwa
12:00 - 12:30 Reklama na krawędzi, czyli gdzie jest przepaść? - Konrad Drozdowski, Dyrektor Generalny Rady Reklamy
12:30 - 13:00 Kontrowersja w komunikacji, a skuteczność przekazu - Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations S.A.
13:00 - 13:30 Hoaxing - czyli kontrowersja w komunikacji - Joanna Delbar, Prezes Telma Group Communications
13:30 - 14:30 Przerwa
14:30 - 16:00

Place shockvertising - kontrowersje w kampaniach promocyjnych miejsc - Fundacja BestPlace - Europejski Instytut Marketingu Miejsc

  • Czy kontrowersje są środkiem promocji w marketingu miejsc? - Dr Magdalena Florek, Adam Mikołajczyk, Jarosław Górski, Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc
  • Czy w marketingu warto być odważnym?  Casus Gdańsk. Dotknij wolności. - Anna Zbierska - Dyrektor Biura Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta
  • Kontrowersja i zaskoczenie a reakcje społeczności. Case study. - Wojciech Kreft - Dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
  • Kontrowersje w promocji Polski. Granie na stereotypach - dr Igor Mitroczuk - Naczelnik Wydziału Promocji, Departament Instrumentów Wsparcia w Ministerstwie Gospodarki
  • panel dyskusyjny Kontrowersje - skuteczny środek promocji miejsc? - uczestnicy: dr Igor Mitroczuk - Naczelnik Wydziału Promocji, Departament Instrumentów Wsparcia w Ministerstwie Gospodarki, Anna Zbierska - Dyrektor Biura Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta, Leszek Stafiej - niezależny doradca ds. komunikacji społecznej, marketingowej i mediów, Krystian Cieślak - Senior Consultant Citybell Consulting, Radosław Zawadzki - Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Mateusz Zmyślony - Dyrektor Kreatywny Grupy Eskadra, Maciej Rytczak - Dyrektor Wydziału Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Olsztyn, Łukasz Wilczyński - Dyrektor Zarządzający Planet PR, Paweł Panczyj - Ernst&Young; moderator: Adam Mikołajczyk - Prezes Zarządu Fundacji Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc
16:00 - 16:30 Reklama i komunikacja rynkowa a sukces firmy - co budują pieniądze wydawane na reklamę? - Dr Robert Kozielski, Questus, Uniwersytet Łódzki
16:30 - 17:00 Być jak Pągowski - Andrzej Pągowski
17:00 - 17:30 Przerwa
17:30 - 18:00 Na górę w wyszukiwarkach po plecach konkurencji - Paweł Rybak, Wiceprezes Zarządu, Sunrise System
19:00 - 20:00

Kontrowersje w sieci - Boat Camp

  • Quo vadis e-commerce? Fakty i mity w dobie social media - Mariusz Wesołowski, Allegro.pl
  • Od szatana do bałwana - czyli mity i fakty o szokujących reklamach PLAY - Marcin Gruszka, Rzecznik Prasowy PLAY
21:00 Impreza festiwalowa - Łódź Kaliska, 3 piętro
21:30 Ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest (podczas imprezy)
21:30 Ogłoszenie wyników przeglądu Idea Hunters (podczas imprezy)

27.11.2010 SOBOTA

Wystawy
10:00 - 20:00 XX-lecie polskiej reklamy
Reklama rosyjska
Place Shockvertising (na terenie ŁSSE)
Warsztaty
10:00 - 12:00 Neuroestetyka w reklamie, czyli jak działa mózg konsumenta - Katarzyna Krawczyńska, Muzeum Narodowe w Poznaniu
12:00 - 14:00 Hitler, różaniec i genitalia. Dlaczego szok w reklamie zawsze działa? - Natalia Hatalska
14:00 - 16:00 Praca nad briefem - Dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak, GOH, Uniwersytet Łódzki
16:00 - 18:00 Jak zdobyć klienta w 10 krokach, czyli efektywna kampania w wyszukiwarce Google - Maciej Borowiak - SEM Menedżer, Łukasz Machura - SEM Menedżer, Sunrise System
18:00 - 20:00 Lubię to - Łukasz Gołacki, Kamikaze, Social Media Manager

Program może ulec zmianie.