Program » GOŚCIE

Olgierd CyganOlgierd Cygan, Digital One

Prowadzeniem działań marketingowych w Internecie zajmuje się od 1996 roku. Główny udziałowiec   i Prezes Zarządu agencji interaktywnej Digital One, w której odpowiedzialny jest przede wszystkim za kluczowe decyzje i właściwy kierunek rozwoju firmy. W polskiej branży interaktywnej znany jest ze swojego wizjonerskiego i strategicznego podejścia do nowych mediów, charakteryzują go również odważne koncepcje, doskonałe wyczucie rynku oraz trendów. Jego doświadczenia w dużej mierze obejmują działalność edukacyjną i wykłady podczas specjalistycznych konferencji branżowych oraz publikacje na łamach prasy fachowej.  Członek Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W latach 2003 - 2006 był Prezesem Zarządu Interactive Advertising Bureau Polska, obecnie kieruje pracami grupy roboczej agencje interaktywne. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Łódzkim. Jego pasją, poza pracą zawodową, jest literatura fantastyczna i sport, przede wszystkim narciarstwo.

Rafał OraczRafał Oracz, Prezes Zarządu, Online Media Group Poland

Z wykształcenia socjolog. Aktualnie prezes zarządu spółki specjalizującej się w performance marketingu: Online Media Group Poland. Współtwórca spółek mediowych z grupy CR Media: CR Media Consulting, Ad Net, Ad Meritum. Członek Komisji Promocji Prasy przy ZKDP.

 

 

 


Dirk Silz, Hans WeishäuplDirk Silz, Hans Weishäupl, Das Comitee

Dirk Silz i Hans Weishäupl to członkowie zespołu cenionej i znanej na całym świecie agencji reklamowej Das Comitee z Hamburga. Oboje karierę w branży rozpoczęli 1997 i pracowali dla takich niemieckich agencji jak Jung and Matt, Grabarz & Partner, Schulz & Friends. Ich praca doceniana była na wielu prestiżowych festiwalach i konkursach zdobywając nagrody  m.in.: Eurobest, Effie, ADC Europe, ADC NY, NYF.  Ich klientami były największe koncerny samochodowe Mercedes-Benz, Honda, Volvo, BMW, Skoda. Obsługiwali również Microsoft, Ikea, 3M, Balantine’s, TUI, Saturn. W ich portfolio znajdują się firmy z różnych branż. Oprócz klientów komercyjnych, współpracują również z organizacjami pozarządowymi. Są twórcami jednej z najbardziej kontrowersyjnej kampanii ostatnich lat - „AIDS jest masowym mordercą”.

Jakub Bakuła

Jakub Bakuła, Group Account Manager, Biuro Reklamy GG Network S.A.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. W branży reklamowej od 2007 roku. Karierę zaczynał w sieci reklamowej Adnet. Od 3,5 roku obsługuje największe domy mediowe w ramach Biura Reklamy GG Network (byłe Gadu-Gadu). Do największych sukcesów zawodowych zalicza realizacje kampanii które zdobyły nagrody w różnych konkursach m.in. Garnier Czysta Skóra - Mixx 2007, Harry Potter - mixx 2009  dla Zenith Optimedia, 3Bit Hot Number Cannes Media Lions 2008 Best use of internet - shortlist dla Starcom.

 

Konrad DrozdowskiKonrad Drozdowski, Dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Od 1992 roku związany z branżą mediową, m.in. Super Express, Gazeta Wyborcza (Gazeta o Pracy). Przez pięć lat pełnił funkcję wydawcy w newsroomie Radia Eska oraz sieci Super FM, później zajmował stanowisko redaktora w Media i Marketing Polska, gdzie pisał o branży FMCG oraz o rynku radiowym. W latach 2000-2001 redaktor naczelny magazynu „Dotcom” oraz rzecznik prasowy wydawnictwa Parkiet Media SA. Członek Komitetu założycielskiego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

 

 

Sebastian HejnowskiSebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations S.A.

Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations S.A. jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ekspert w dziedzinie komunikacji kryzysowej, firm z sektora turystycznego oraz public affairs. Prowadził liczne kampanie społeczne w tym „Wyślij CV, ktoś czeka” na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Pracował m.in. na rzecz Kompanii Piwowarskiej, Unilevera i Ryanair. Doradza Europejskiemu Centrum Solidarności w Gdańsku. Interesuje się kulturą, geografią i ekonomią. Pasjonują go podróże, odwiedził ponad 70 krajów świata.

 

Joanna DelbarJoanna Delbar, Prezes Zarządu, Telma Group Communications

Prezes agencji Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations (ZFPR), trener i wykładowca London School of Public Relations, Akademii Komunikacji Marketingowej i Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Warszawskiej. W latach 2005-2007 pełniła funkcje wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Ukończyła studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalista w dziedzinie public affairs i community relations. Autorka artykułów i książek z zakresu public relations.

 

 

Magdalena FlorekDr Magdalena Florek, Fundacja Best Place

Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji "Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc". Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach 2006-2007 wykładowca na University of Otago w Nowej Zelandii. Prowadziła wykłady gościnne na Universidade do Algarve w Portugalii oraz IE Business School w Madrycie. Stypendystka Polsko-Amerykańskiej Fundacji Fulbrighta na Northwestern University i Kellogg School of Management w USA. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny - promocja rozwoju regionów i miast”. Autorka i współautorka książek oraz kilkudziesięciu publikacji polsko- i anglojęzycznych z zakresu marketingu terytorialnego, marki terytorialnej, promocji i wizerunku regionów. Autorka pierwszego w Polsce podręcznika na temat marketingu terytorialnego. Współautorka książki „Promocja miast. Nowa perspektywa”. Prelegent na wielu krajowych i zagranicznych konferencjach. Członek The Institute of Place Management w Londynie oraz zespołu Place-Based Marketing w The Marketing in Asia Group oraz Place Branding Group w Nowej Zelandii. Członek Rady Programowej czasopisma „Journal of Town and City Management”. Konsultant z zakresu strategii marki i promocji miast i regionów. Kilkakrotnie członek Jury konkursu „Złote formaty” na najlepsze projekty promocyjne dla miast i regionów.

Adam MikołajczykAdam Mikołajczyk, Prezes Zarządu, Fundacja Best Place

Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna - Zarządzanie Miastem i Regionem, student The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa) oraz Stonebridge Associated College. Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w latach 2001-2004 był współtwórcą pierwszych strategii marketingowych rozwoju miast i regionów w Polsce. Przez ostatnie lata pełnił funkcję Redaktora Prowadzącego i Dyrektora Zarządzającego „Brief for Poland” - pierwszej w Polsce, specjalnej platformy medialno-consultingowej z zakresu marketingu miejsc. W ramach tej działalności pomysłodawca wielu nowatorskich przedsięwzięć, m.in.: „Pierwszego Raportu o stanie marketingu miejsc w miastach i regionach Polski” (2007 r.), Seminarium - Forum Praktyków Marketingu Miejsc (2008 r. Warszawa, 2009 r. Łódź), Targów - Galeria Marketingu Miejsc (2009 r., Łódź), Ligii Marketingu Miejsc itp. Współorganizator Festiwalu Reklamy ‘AdDays’ w Łodzi. Obecnie Prezes Zarządu Fundacji Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc - nowej organizacji, która ma na celu profesjonalizację i popularyzację dziedziny marketingu miejsc w Europie, Rosji i dawnych krajach Związku Radzieckiego. Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny - promocja rozwoju regionów i miast”. Członek Jury wielu konkursów, m.in. na najlepszy produkt turystyczny (Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej) i najlepsze wydawnictwo promocyjne (Konkurs ‘Złote Formaty’). Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach w Polsce i za granicą, w tym na pierwszej konferencji w Rosji poświęconej marketingowi miast (City Marketing and Development Congress, Moskwa 2009 r.) oraz na pierwszym kongresie marketingu turystycznego we Lwowie (Win with the Lion, Lwów 2009 r.). Zaangażowany przez British Council do międzynarodowego grona ekspertów ‘City Idea Bakers’. Dwukrotny laureat wyróżnienia w konkursie im. Mieczysława Orłowicza na najlepsze materiały prasowe i telewizyjne promujące polską turystykę.

Jarosław GórskiJarosław Górski, Fundacja Best Place

Członek zarządu Fundacji Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc; absolwent studiów ekonomicznych oraz menedżerskich na UW; doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego; ekspert gospodarczy Instytutu Sobieskiego; członek Towarzystwa Ekonomistów Polskich. Specjalizuje się w marketingu terytorialnym: prowadzi badania naukowe w tym obszarze (przygotowuje rozprawę doktorską na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na temat znaczenia marketingu narodowego dla gospodarczej konkurencyjności kraju); wykłada przedmioty związane z ekonomią i marketingiem. Inicjator i wykładowca pierwszych w Polsce studiów podyplomowych nt. marketingu terytorialnego (WNE UW) oraz Konkursu „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Trener i konsultant, doradza i szkoli pracowników jednostek samorządu terytorialnego w tematyce marketingu miejsc. Autor licznych publikacji naukowych, ekspertyz, wystąpień na konferencjach i komentarzy eksperckich dla mediów, członek gremiów konkursowych, członek komisji oceny projektów i biegły w postępowaniach przetargowych w obszarze marketingu terytorialnego (m.in. Ministerstwo Gospodarki, Województwo Podkarpackie, Województwo Warmińsko-Mazurskie, Klub Twórców Reklamy).

Anna ZbierskaAnna Zbierska, Dyrektor Biura Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta

Anna Zbierska - dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta, odpowiedzialna za strategię marketingową Gdańska. Pomysłodawczyni wielu nagradzanych kampanii (m.in. ZACZĘŁO SIĘ W GDAŃSKU)  i innych projektów  kreatywnych związanych z promocją Gdańska. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i studiów podyplomowych z zakresu marketingu i PR. Doświadczenie zdobywała w biznesie: była m.in. szefem PR oraz dyrektorem marketingu w firmie Atlas. Wcześniej - redaktor naczelny wydawnictwa, tłumacz literatury, współpracownik pism literackich i artystycznych.

Wojciech KreftWojciech Kreft, Dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Jest Absolwentem Akademii Morskiej w Gdyni oraz Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni. Obecnie uczestnik programu MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu. Jego doświadczenie zawodowe związane jest przede wszystkim z branżą turystyczną. Obecnie kieruje pracami Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Jego specjalność to publicity i marketing. Wspólnie z zespołem współpracowników realizował wiele ciekawych i niestandardowych przedsięwzięć promocyjnych. Odważne i nieszablonowe projekty to coś za czym przepada - udowodnił to m.in. przy realizacji akcji "Czas na Bałtyk".Znaczącą częścią pracy, ale również pasją i "uzależnieniem" jest e-marketing. Był pomysłodawcą m.in. portalu www.shopandsee.eu, który w 2008 r. został wyróżniony prestiżowym Złotym Formatem podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Igor MitroczukIgor Mitroczuk, Naczelnik Wydziału Promocji, Departament Instrumentów Wsparcia w Ministerstwie Gospodarki

Dyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej Ministerstwa Gospodarki w latach 1998 - 2003,  następnie Radca Ministra i Naczelnik Wydziału Promocji Gospodarczej w Departamencie Instrumentów Wsparcia, doktor nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, pracownik Akademii im Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zajmuje się wdrażaniem projektu systemowego - poddziałania 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Promocja Polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych, w ramach działań Ministra Gospodarki w obszarze promocji eksportu i przyciągania BIZ do Polski. Jest zastępcą kierownika projektu. Sprawuje nadzór z ramienia Ministra Gospodarki nad realizacją polskich prezentacji narodowych na Wystawach Światowych EXPO. Prowadzi nadzór nad działaniem KUKE S.A. z ramienia Ministra Gospodarki (członek Rady Nadzorczej). Wydział Promocji Gospodarki, którym kieruje zajmuje się kształtowaniem nowych instrumentów promocji eksportu, tworzeniem programów promocji inwestycji zagranicznych i promocji eksportu. W obrębie wydziału znajdują się również finansowe instrumenty wspierania eksportu wdrażane we współpracy z Ministrem Finansów, BGK oraz KUKE SA, prowadzi także prace legislacyjne nad nowymi rozwiązaniami instytucjonalnymi w zakresie promocji eksportu.

Leszek StafiejLeszek Stafiej

Niezależny doradca ds. komunikacji społecznej, marketingowej i mediów. Publicysta marketingowy: autor cyklu felietonów marketingowych Gwoździem w mózg (miesięcznik Brief )i publikacji w innych mediach ; ekspert MSZ, MRR, MON, POT, Brian Tracy Internationa, Urzędu Miasta Warszawa, Kraków, Bielsko-Biała, Urzędów Marszałkowskich Dolnośląskiego, Małopolskiego, Warmińsko-Mazurskiego ;  wykładowca UW, SWPS, SGH, SMR przy Akademii Leona Koźmińskiego,  Akademii Fitness&Wellness Master i Manager; autor cyklów seminaryjnych i programów edukacji społecznej, marketingu regionalnego, korporacyjnej odpowiedzialności społecznej (CSR); doradca ds. dialogu obywatelskiego; współzałożyciel i b.wiceprezes Radia Zet, stowarzyszenia IAA w Polsce, stowarzyszenia IFR (Inicjatywa Firm Rodzinnych), b. dyrektor kreacyjny agencji McCann-Erickson,  członek rady programowej Fundacji dla Polski.

Krystian CieślakKrystian Cieślak, Senior Consultant, Citybell Consulting

Koordynuje realizację projektów komunikacyjnych dla polskich miast. Wcześniej pełnił obowiązki Public Affairs Managerem w Grupie Ströer, Account Managera w dziale Corporate PR agencji Feedback/Hill&Knowlton, Client Service Directora w agencji Rainer Communication, PR Managera agencji Goodwill PR Services oraz rzecznika prasowego Uczelni Koźmińskiego. Ekspert w zakresie PR-u korporacyjnego oraz komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Opracowywał strategie komunikacji m.in. dla GlaxoSmithKline, Polska Grupa Energetyczna, Ecco, Axel Springer, Diageo, Deutsche Bank, Deutsche Leasing. W 2006r. był jedną z osób realizujących komunikację kryzysową firmy Jelfa w tzw. "Aferze Corhydronowej". Realizowana przez niego kampania społeczna Mam Haka Na Raka, została nagrodzona European Excellence Award oraz uzyskała nominację do finału konkursu Złote Spinacze. Wykładowca public relations w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Absolwent filozofii Uniwersytetu Warszawskiego oraz MBA w Uczelni Koźmińskiego.

Radosław ZawadzkiRadosław Zawadzki, Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku administracja i Podyplomowych Studiów Menedżerskich Szkoły Głównej Handlowej. Odpowiedzialny m.in. za realizację akcji promocyjnej Mazury Cud Natury, związanej ze startem jedynego polskiego kandydata w światowym konkursie Fundacji New7Wonders. Organizował promocję obchodów 600-lecia Bitwy pod Grunwaldem w 2010 roku. Posiada doświadczenie w zarządzaniu w spółkach prawa handlowego.

 

Mateusz Zmyślony

Mateusz Zmyślony, Dyrektor Kreatywny Grupy Eskadra

Założyciel i Dyrektor Kreatywny Grupy ESKADRA, jednej z czołowych na polskim rynku konsorcjów firm zajmujących się marketingiem. W jego skład wchodzą: agencja reklamowa Eskadra Advertising, Eskadra PR, firma zajmująca się event marketingiem - Eskadra Events, firma wyspecjalizowana w marketingu miast i regionów - Eskadra MarketPlace, firma szkoleniowa Eskadra Competence, oraz agencja interaktywna Eskadra Opcom. Wraz z zespołem zdobywca wielu prestiżowych nagród za efektywność i kreację, w tym trzech jedynych w Polsce Globe Awards, za kampanie dla marek „Żywiec”, „Idea” i „Kraków”. W 2005 roku zespół uznany został za „najbardziej kreatywną agencję BTL” w rankingu Media&Marketing Polska. Wraz z całą Grupą ESKADRA wybrany przez Jury i w.w. redakcję „Agencją marketingu zintegrowanego roku 2008”. Aktywny wykładowca i konsultant, w 2004 roku uznany przez miesięcznik „PROFIT” za najlepszego w Polsce trenera w dziedzinie marketingu. Autor programu szkoleniowego „Sztuka Prezentacji”. Jako trener zrealizował ponad 120 autorskich projektów szkoleniowych. Od 1992 roku jeden w pionierów marketingu w Polsce, zaczynał od samodzielnych kampanii dla marek EB, PEPSI i COCA COLA. W latach 1995-2000 pomysłodawca i organizator prestiżowych seminariów naukowych i konkursów w dziedzinie mediów, reklamy, PR, marketingu i badań społecznych, takich jak „MEDIUM. Public relations w Polsce”. Od 1998 roku aktywny doradca i twórca strategii i projektów w zakresie marketingu regionalnego. Wraz z jedyną w Polsce specjalizującą się w tej dziedzinie firmą - ESKADRA MarketPlace - pracował dotąd m.in. dla takich marek jak „Polska”, „Kraków”, „Pomorze”, „Lubliniec”, „Województwo Śląskie”, „Żywiec”, „Kołobrzeg”, „Warszawa”, „Opolskie”, „Toruń”, „Białystok” etc. W 2006 roku odznaczony przez Ministerstwo Gospodarki medalem „Za zasługi dla Turystyki”. Autor programu studiów „Public Relations” i wykładowca w tej dziedzinie na Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera w Krakowie. Autor ponad 100 opracowań i publikacji z zakresu marketingu, publikowanych w profesjonalnych mediach branżowych.


Łukasz WilczyńskiŁukasz Wilczyński, Dyrektor Zarządzający Planet PR

Założyciel i dyrektor jedynej w Polsce kosmicznej agencji Planet PR. Pasjonat i praktyk różnych form marketingu. Autor artykułów z zakresu PR i marketingu miejsc, wykładowca na Kongresie PR w Rzeszowie. Założyciel i pomysłodawca społeczności branżowej Kraków PR, w ramach której współpracował m.in. przy przygotowaniu zarysu społecznej strategii rozwoju turystyki miasta Krakowa. W latach 2008 i 2009 dwukrotnie nominowany do nagrody Protony, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji. W 2010 roku członek zarządu głównego Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Współautor strategii marketingowych dla obszarów oraz produktów turystycznych, w tym m.in. dla Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie oraz Śląskiej Organizacji Turystycznej. Od 2008 roku doradca ds. kampanii promocyjnej Województwa Świętokrzyskiego. Łączy pracę ze swoim hobby i poza działalnością na polu PR regionów i turystyki, zajmuje się doradztwem eksperckim przy promocji projektów kosmicznych. W latach 2007 - 2010 rzecznik prasowy polskiego oddziału, a od 2010 roku European Public Outreach Coordinator międzynarodowej organizacji Mars Society. Autor publikacji naukowych na temat amerykańskich załogowych i bezzałogowych misji kosmicznych.

Paweł PanczyjPaweł Panczyj, Ernst&Young

Ekspert Ernst&Young, negocjator inwestycji zagranicznych w Polsce.  Twórca wrocławskiego klastra  biznesowego.  Autor publikacji na temat offshoringu i BPO. Członek komisji doradczych prezydentów Wrocławia, Katowic, Szczecina, Łodzi, Lublina.

 

 

 

 

Robert KozielskiDr Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki, Questus

Profesor Uniwersytetu Łódzkiego oraz prezes firmy questus. Stypendysta Fundacji Fulbrighta w USA (Willamette University). Posiada tytuł Chartered Marketer.Jest wykładowcą na studiach Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z University of Illinois. Staż naukowy odbył na uniwersytetach: Maryland (USA), w Lund (Szwecja), w Edynburgu (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania). Stworzył pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowo-egzaminacyjny The Chartered Institute of Marketing. Miał przyjemność pracować już z ponad 700 marketerami, którzy przeszli w Polsce przez program CIM. Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności marketingowych, wydawanych w Polsce i za granicą - m.in.pod jego redakcją ukazała się książka „Wskaźniki marketingowe”, „Determinanty sukcesu organizacji”.

Andrzej Pągowski

Andrzej PągowskiUrodzony w 1953 roku. Absolwent PWSSP w Poznaniu, Wydział Plakatu, dyplom u prof. Waldemara Świerzego. Jest autorem ponad 1000 plakatów wydanych drukiem od 1977 roku w Polsce i zagranicą. Ponadto zajmuje się ilustracją książkową i prasową, jest autorem okładek wydawnictw płytowych, scenografii teatralnych i telewizyjnych, scenariuszy filmów i teledysków. Od roku 1986 był dyrektorem artystycznym i graficznym wielu pism, najdłużej w polskiej edycji miesięcznika "Playboy".W 1989 roku rozpoczął pracę w reklamie, nie przerywając indywidualnej twórczości graficznej. Obecnie jest dyrektorem kreatywnym i właścicielem firmy "KreacjaPro". Swoje prace Andrzej Pągowski prezentował na licznych wystawach indywidualnych w kraju i zagranicą. Pągowski jest też laureatem kilkudziesięciu nagród polskich i zagranicznych, wśród których warto wymienić kilkanaście najwyższych trofeów na Międzynarodowym Konkursie na Najlepszy Plakat Filmowy i Telewizyjny w Los Angeles oraz kilka nagród głównych na Międzynarodowym Konkursie na Plakat Filmowy w Chicago. W ostatnich latach do kolekcji nagród przybyły trofea przyznawane za osiągnięcia reklamowe.

 

Paweł RybakPaweł Rybak, Wiceprezes Zarządu, Sunrise System

Od 6 lat profesjonalnie zaangażowany w rozwój branży marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2006 roku jest w Zarządzie Sunrise System sp. z o.o. , a od 2009 sprawuje funkcję Wiceprezesa Zarządu, odpowiedzialnego za z innowacyjność i konkurencyjność usług internetowych spółki. Autor licznych rozwiązań technologicznych i organizacyjnych, dynamizujących usługę pozycjonowania oraz prowadzenie kampanii SEM,  certyfikowany przez Google specjalista Google AdWords Professional Individual oraz Google Analytics. Z wykształcenia magister ekonomii, informatyki, absolwent studiów podyplomowych z inwestycji kapitałowych, aktualnie rozwija kompetencje zarządcze na studiach Executive MBA.

Mariusz WesołowskiMariusz Wesołowski, Allegro.pl

Współautor "Małej encyklopedii obciachu" (Vesper 2008), a także "Tomów Kultury" (lata 70. & 80.) we współpracy z EMPIK. Wykładowca e-commerce. Autor programu "e-Handel" przeprowadzanego w latach 2008 i 2009 na Wyższej Szkole Handlu i Usług w Poznaniu. Prowadził wykłady z marketingu internetowego na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Koordynator projektów edukacyjnych w dziale marketingu Allegro. Prowadzi (wraz ze Sławkiem Rajchem) prelekcję oraz panel dyskusyjny podczas Edukacyjnych Spotkań Allegro. Obecnie pracuje nad kolejnymi projektami e-commerce dla Allegro, a także nad publikacją "101 mitów na temat sprzedaży internetowej".

Marcin GruszkaMarcin Gruszka, Rzecznik Prasowy PLAY

 

 

 

 

 

 

 

 

Katarzyna KrawczyńskaKatarzyna Krawczyńska, Muzeum Narodowe w Poznaniu

Studentka kognitywistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.  Pracuje w Muzeum Narodowym w Poznaniu, prowadzi warsztaty dla młodzieży i dorosłych. Łączy pasję naukową z pracą z ludźmi. Zajęcia, które prowadzi w przystępny sposób tłumaczą mechanizmy rządzące naszym postrzeganiem rzeczywistości. Współpracuje z Wielkopolskim Stowarzyszeniem Alzheimerowskim,  Centrum Sztuki Dziecka, Inicjatywą No Women No Art, dzięki czemu jej warsztaty skierowane są praktycznie do każdego.

 

 

Natalia HatalskaNatalia Hatalska

Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej (marketing szeptany, wirusowy, partyzancki). Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. W latach 2005-2009 kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych (MediaTrendy, Golden Arrow, Obsesja Papieru). Od 2008 juror w prestiżowym konkursie polskiej reklamy KTR w kategorii Active Advertising. Autorka bloga poświęconego reklamie http://hatalska.com, któremu przyznano tytuł Bloga Roku w kategorii Profesjonalne oraz Wyróżnienie Główne w konkursie Blog Roku 2009 organizowanym przez Onet S.A.

Małgorzata KarpińskaDr Małgorzata Karpińska-Krakowiak, GOH, Uniwersytet Łódzki

Doktor nauk ekonomicznych (specjalność: nauki o zarządzaniu). Jako adiunkt w Katedrze Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji UŁ prowadzi badania w obszarze zarządzania marką, zachowań konsumentów i komunikacji marketingowej. Ponadto pracuje w Great Open House Sp. z o.o., agencji marketingowej typu full service, gdzie dodatkowo zajmuje się trade i shopper marketingiem. Dotychczas, jako badacz oraz koordynator projektów marketingowych współpracowała z różnymi polskimi i międzynarodowymi markami m.in.:  ZT Kruszwica (m.in. Floriol, Manuel), Heinz (m.in. Pudliszki), Masterfoods (m.in. Pedigree, Whiskas), Telekomunikacja Polska, Colgate-Palmolive, Wyborowa etc.

Maciej BorowiakMaciej Borowiak, SEM Menedżer, Sunrise System

Finansista z wykształcenia i zamiłowania, pasjonat e- marketingu, z szczególnym uwzględnieniem Web Usability. W pracy nad użytecznością serwisów internetowych kieruje się maksymą Stevena Kruga "Nie każ mi myśleć". Wolny czasu - niezależnie od pogody - poświęca  na jogging. Zimą oddaje się białemu szaleństwu w austriackich Alpach.

 

 

 

 

Łukasz GołackiŁukasz Gołacki, Social Media Manager, Kamikaze

Od lat wielki pasjonat social media. Dwukrotnie wygrywał Marketing Challenge. Od kilku miesięcy swoją pasję z powodzeniem łączy z pracą zawodową jako Social Media Manager Kamikaze. W agencji reklamowej zajmuje się opracowywaniem strategii obecności marek na Facebooku, śledzi trendy w marketingu społecznościowym oraz przygotowuje specjalistyczne raporty. Pracuje dla takich marek jak Mentos czy Fortuna Karotka. Pod jego opieką znajduje się również profil „Lubię mleko” promujący ogólnopolską kampanię edukacyjną autorstwa Rady Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka. Niedawno reprezentował KAMIKAZE w roli eksperta w programie pt. „Social networking” w TV Toya, gdzie przedstawiał rolę budowania wizerunku marki na portalach społecznościowych. Żadna, nawet najdrobniejsza zmiana na Facebooku nie umknie jego uwadze.