Program » GALERIA MARKETINGU MIEJSC

TARGI - GALERIA MARKETINGU MIEJSC II EDYCJA

Przegląd profesjonalnych usług marketingowych dla samorządów

Organizator:
Termin: 24-25 listopada 2010 (środa, czwartek)
Miejsce: Łódź, Łódź Art Center (ul. Tymienieckiego 3)

Zobacz także:

Celem II edycji ogólnopolskiej GALERII MARKETINGU MIEJSC jest rozwijanie współpracy administracji publicznej ze specjalistami branży komunikacji marketingowej oraz lokalnym biznesem. Targi gwarantują poznanie nowoczesnych narzędzi marketingu terytorialnego oraz wybrania najlepszych partnerów do współpracy przy budowaniu i realizacji promocji miasta i regionu.

Targi - Galeria Marketingu Miejsc to:

  • Interesujący program merytoryczny z udziałem gościa specjalnego: Wally Olins (światowy guru od budowania marek, pomagał Portugalii i Hiszpanii zmienić wizerunek kraju, zajmował się promocją Londynu jako miasta Olimpiady 2012)
  • Praktyczne wskazówki do współpracy: administracja - biznes - branża marketingowa
  • Edukacja i wymiana doświadczeń
  • Nawiązanie relacji biznesowych oraz integracja podczas wyjazdu integracyjnego

Odwiedzający:

  • dyrektorzy i przedstawiciele departamentów promocji JST z całej Polski
  • kierownicy marketingu przedsiębiorstw komunalnych
  • przedstawiciele uczelni

Wystawcy - Galerie:

  • GALERIA PRu - firmy PRowe, doradcze w obszarze budowania wizerunku miejsc, urzędów, polityków, zarządzania kryzysowego itd.;
  • GALERIA REKLAMY - agencje reklamowe, kreatywne, brandingowe, CI itp.;
  • GALERIA MEDIÓW - tv, prasa, radio, magazyny, outdoor, Internet, domy mediowe; GALERIA INTERNETU - agencje interaktywne, projektowe, providerzy itp.;
  • GALERIA EVENTÓW - agencje eventowe;
  • GALERIA PRINTU - drukarnia wielkoformatowa, papier;
  • GALERIA GADŻETÓW - producenci i dystrybutorzy gadżetów reklamowych;
  • GALERIA BADAŃ - agencje badawcze;
  • GALERIA DESIGNU - projektanci, firmy designerskie, małej architektury miejskiej itp.

Wystawcy będą prezentować swoje portfolio, projekty, doświadczenie w wyznaczonej przestrzeni w galeriach tematycznych. Kreatywna przestrzeń hal Łódź Art Center wymusza kreatywne podejście do zagospodarowania powierzchni stoiska - bardziej na zasadzie prezentacji dzieła sztuki w Galerii niż „sztywnego” boksu tradycyjnych targów.

Poza zwiedzaniem poszczególnych stoisk wystawców goście będę mogli umówić się na indywidualne spotkania z wybranymi przedstawicielami usługodawców w specjalnej strefie spotkań.


Partnerzy wspierający












Patroni instytucjonalni




Patroni medialni