O festiwalu

Festiwal Reklamy AD DAYS to ogólnopolskie święto komunikacji społecznej, reklamy wizualnej i promocji.

Jego druga edycja odbędzie się 25 – 27 listopada 2010 w Łodzi, w pofabrycznych halach Łódź Art Center.

Kolejna odsłona festiwalu odbędzie się pod hasłem KONTROWERSJE i skupi się na kontrowersyjnych przekazach marketingowych. Tegoroczna edycja ma sprowokować dyskusję na temat granic w treści i formie komunikacji, które stale są przesuwane dla osiągania efektów promocyjnych.

Trzy festiwalowe dni zostaną intensywnie wypełnione. Tegoroczny program obejmuje:

  • Galerię Marketingu Miejsc,
  • wystawę „XX lecie polskiej reklamy”,
  • wystawę „Przegląd reklamy rosyjskiej”,
  • konkurs „Young Creatives Eurobest”,
  • przegląd „IDEA HUNTERS”,
  • case’y,
  • dyskusje,
  • warsztaty,
  • oraz imprezy festiwalowe :)

Podobnie jak w roku ubiegłym, częścią Festiwalu będzie Galeria Marketingu Miejsc, czyli spotkania i galeria będące platformą wymiany doświadczeń ekspertów oraz przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję miast i regionów.

AD DAYS zadebiutował na mapie łódzkich festiwali w 2009 roku i jest dedykowany dla szeroko pojętej branży kreatywnej, marketingowej, pr-owej oraz wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji społecznej, reklamy i promocji.

Zobacz także:

 

Edycja 2009

Wykłady, warsztaty | Fot. Maciej Jakobczyk     Wykłady, warsztaty | Fot. Maciej Jakobczyk     Wykłady, warsztaty | Fot. Maciej Jakobczyk     Wykłady, warsztaty | Fot. Łukasz Piernikowski     Galeria Marketingu Miejsc | Fot. Łukasz Piernikowski

Impreza muzyczna EC1 | Fot. Maciej Jakobczyk     Strefa Chilloutu | Fot. Łukasz Piernikowski     Strefa Chilloutu | Fot. Łukasz Piernikowski     Wystawa Mistrzów Reklamy | Fot. Łukasz Piernikowski     Wystawa Mistrzów Reklamy | Fot. Łukasz Piernikowski