Aktualności

18.11.2010
Place shockvertising - kontrowersje w marketingu terytorialnym

Tematykę kontrowersyjnych kampanii promocyjnych miast i państw przybliżą nam eksperci z Fundacji BestPlace oraz samorządowcy. Zapraszamy na specjalny panel dyskusyjny oraz wystawę pn. "Place shockvertising".

Kampania promocyjna Polski z wizerunkiem przystojnego hydraulika i seksownej pielęgniarki była spontaniczną odpowiedzią Polskiej Organizacji Turystycznej na wypowiedzi francuskich polityków straszących zalaniem Francji przez polskich hydraulików po wejściu Polski do UE. Akcja odbiła się szerokim echem, nie tylko we Francji, ale całej Europie. Kampania była na tyle skuteczna, że jeden z francuskich serwisów turystycznych - Budget Voyage - zaoferował obcokrajowcom wycieczkę "Śladami polskiego hydraulika" (ośmiodniowa wycieczka kosztowała 1130 euro i rozpoczynała się w Warszawie).

Ten i wiele innych wątków na AD DAYS!

« Powrót do widoku listy